10959489562727940096 screenshots 2013-01-11 00004

Wejście do Bobrowego Lasu.

Bobrowy Las - pierwszy poziom w grze Kangurek KAO: Runda 2. Bóbr powiedział Kangurkowi Kao, że Hunter wraz z pomocnikami zmusza jego braci do niewolniczej pracy. Kangur przystaje na propozycję pomocy Bobrom i wchodzi do Lasu.

RozgrywkaEdytuj

Grę zaczynamy idąc ścieżką do chatki Bobra, który zaleca nam pozbierać nieco dukatów pochowanych w wazonach i skrzyniach. Nieco dalej spotykamy drugiego Bobra, który uczy nas rzucać szyszką. Później płyniemy beczką w dół rzeki i znajdujemy Świetlika, który otwiera nam drzwi do następnej części Lasu. Musimy pomóc teraz Bobrom ściąć drzewo, aby przejść na drugą stronę. Rzucamy w nie dwa razy szyszką, aby opadło na rzekę. Spotykamy tu pierwszego wroga - Szerszenia. Otwieramy następne wrota wbijając zielony przycisk (AKCJA + TOCZENIE). Tutaj czekają na nas kolejni wrogowie - Gnom i Szczupaki. Za rogiem czeka na nas Świetlik, który uczy nas nowej umiejętności - wspinania. Musimy skoczyć pod siatką, a Kao złapie się usz
10959489562727940096 screenshots 2013-01-11 00007

Młyn z obracaną platformą.

ami i będziemy mogli podróżować dalej. Omijamy Szczupaki i lądujemy bezpiecznie na wysepce. Uważamy na Szerszenia, przeskakujemy na kolejną wysepkę i przechodzimy pod kłodami. Musimy teraz pokonać trzy Kasztany, aby przejść na drugą stronę rwącej rzeki. Wchodzimy do Młyna drzwiami na prawo i uwalniamy Bobra z klatki. Uruchomi on nam obracaną platformę, po której wskakujemy na górę do następnego  Bobra. Musimy uważać - niedaleko czyha na nas Rosiczka. Trzeba zaatakować ją trzy razy ogonem (AKCJA + ATAK). Należy uważać, by Rosiczka przy tym nas nie połknęła! Po jej pokonaniu kierujemy się w prawo, uważając na grasujące Jeżozwierze. Teraz ostrożnie skaczemy po platformach omijając wirujące kłody, a następnie pokonujemy Gnoma. W domku czeka Bóbr, który prosi nas o przepędzenie Borsuków z jego polany. Wsiadamy na Mamę Borsuka i zapędzamy wszystkie pięć Borsuków do norek. Bóbr dziękuje nam za pomoc, a na polanie wyrastają ogromne muchomory, po których możemy dojść do jaskini. Spotykamy tu Świetlika, ale nie czas na pogawędki! Musimy uciekać przed Wielkim Niedźwiedziem!

Skarby i sekrety.Edytuj

  • Na początku poziomu możesz zebrać kilka monet i kryształów. Większość jest poukrywana w beczkach, skrzyniach i wazonach. Musisz przy tym uważać, bo w niektórych beczkach zamiast dukatów mogą czekać na ciebie bomby!
  • Kolejne monety możesz znaleźć płynąc w dół Beczką. Jeśli nie uda ci się zebrać wszystkich za pierwszym razem, możesz wrócić do poprzedniego punktu kontrolnego wskakując do wody.
  • Po otwarciu drzwi możesz powoli oczyścić teren ze wszystkich monet. Na drugim końcu rzeki musisz pokonać Szerszenie - bowiem za pokonanie każdego wroga dostaniesz gwiazdkę. Zanim otworzysz kolejne drzwi, idź w prawo po urwisku, aż dojdziesz do wazonu i kilku kryształów. Teraz możesz wrócić do zielonego przycisku. Monety rozrzucone na wodzie zbierzesz płynąc Beczką.
  • Po ominięciu Szczupaków (uwaga - z tych wrogów nie wypadają gwiazdki!) nie przeskakuj od razu na wysepkę. Skieruj się w prawo - znajdziesz tam tratwę, a nieco dalej kilka skarbów. Po przejściu na następna wysepką wskocz na kłody - na górze znajdziesz kryształ.
  • Po pokonaniu Kasztanów wskocz na tratwy. Zanim wejdziesz do Młyna, obejrzyj się w lewo: znajdź tratwę i schodki prowadzące do małej kryjówki pod mostem. Znajdziesz tam kilka skarbów.
  • W miejscu wirujących kłód możesz zeskoczyć na dół i pozbierać porozrzucane po kątach skarby. Następnie wskocz na dużego grzyba, który zaniesie cię z powrotem na górę.
  • W miejscu, gdzie przeganiasz Borsuki w wodospadzie ukryte są kryształy. Pozostałe skarby powinieneś znaleźć bez problemów.

Możliwe skarby do zebrania w poziomie:

150 dukatów
20 gwiazdek
20 kryształów

Więcej z Fandomu