Finałowy poziom w grze Kangurek Kao: Runda 2, który polega na pokonaniu głównego wroga w grze, czyli Huntera, który był z niego niezadowolony za zatopienie jego wspaniałego statku i po raz kolejny zniweczenie jego planów, nigdy mu tego nie darował i chciał go zastrzelić przy pomocy dubeltówki. Zadaniem pokonania go jest następujące: rzucamy dwa razy bumerangiem w niego, a potem zrzuca bombę na statek (zrobi to 5 razy, a za szóstym już nie). A kiedy już to zrobi, to Papuga bierze Kangurka Kao i wysadza na drewnianym moście, w którym musimy uciekać przed wybuchającymi bombami. Jak dojdziemy do brzegu, to Hunter wyjdzie z balonu i zacznie w nas strzelać swoją bronią. Zalecane jest przytrzymanie przycisku celowania (Lewy Alt), by ułatwić rzucanie bumerangami w niego. Pozostaje tylko do niego rzucać do momentu, kiedy pasek w prawym górnym rogu ekranu będzie pusty, gdy jest pusty, Hunter dostał w brzuch bumerangiem od KAO i został przez niego pokonany, po czym Papuga więzi go w klatce, a następnie bierze jego strzelbę i wrzuca do wody. Hunter został uwięziony na bezludnej wyspie za porwanie zwierząt.

Więcej z Fandomu