GRA
Kangurek Kao: Tajemnica Wulkanu
KAO3 (boxart).jpg
Producent: TATE Interactive
Wydawca: Cenega Poland
Data wydania: 02 grudnia 2005
Gatunek: zręcznościowa
Kategorie wiekowe: PEGI: 3+
Platforma: PC
Nośniki: PC: CD (1)
Wymagania sprzętowe: *procesor Pentium 4 2.6 GHz
512 MB RAM
karta graficzna 128 MB
500 MB HDD

Kangurek Kao: Tajemnica Wulkanu, stylizowany jako Kao: Tajemnica Wukanu - trzecia część z serii Kangurek Kao, wyprodukowana przez firmę TATE Interactive i wydana dnia 02 grudnia 2005 roku.

Wątek: Edytuj

Tajemnica Wulkanu to kolejna edycja przygód ulubionego bohatera, Kangurka Kao, przeznaczona na komputer PC. W porównaniu do poprzednich części najbardziej widoczna różnica to nieliniowość gry uzyskana dzięki poΠàczeniu wszystkich poziomów w jeden spójny Świat.W praktyce oznacza to, że gracz może swobodnie przemieszczać się między poziomami, a właściwie częściami Świata bez konieczności wchodzenia do menu. Taka konstrukcja sprawia, że gracz ma bardzo dużą swobodę ruchów, może z łatwością powtarzać ulubione misje lub też wrócić w określone miejsce aby, na przykład, pozbierać zostawione przedmioty. Tajemnica Wulkanu to gra przygodowa i dlatego historia odgrywa tu bardzo ważną rolę. Gracz musi wypełnić szereg zadań, a o każdym z nich może dowiedzieć się od postaci, które zamieszkujà Świat gry. Najważniejszą jednak cechą gry jest to co charakteryzowało już poprzednie części Kangurka Kao i zdecydowało o jego dużej popularności – zróżnicowanie rozgrywki. I tym razem gracz będzie miał do dyspozycji misje zupełnie różniące się od siebie modelem rozgrywki. Oprócz nowych umiejętności jak jazda po korzeniach pojawià się także zupełnie nowe misje. Do najciekawszych można zaliczyć takie choćby jak lot samolotem, bitwę powietrzną czy wyścig w symulatorze rzeczywistości wirtualnej opracowanym przez jednego z przyjaciół Kao. Tajemnica Wulkanu to zupełnie nowa gra oferująca kilka godzin wspaniałej rozrywki nie tylko dla maluchów ale także wszystkich miłośników przygodowych gier akcji.

Historia: Edytuj

Na początku gry, Kangurek Kao z Lotkiem lecieli awionetką. Przelatując nad wulkanem, Lotek spadł do niego. Aby go uratować trzeba zdobyć cztery artefakty: Ziemi, Wiatru, Wody i Ognia. Po zdobyciu ich możemy wejść do wulkanu, gdzie musimy pokonać Boga Wulkanu. W ten sposób ratujemy przyjaciela i przechodzimy grę. W grze mamy możliwości latania awionetką, paralotnią, pływania motorówką i jeżdżenia kapsułą w wirtualnym wyścigu.

Poziomy: Edytuj

Więcej z Fandomu