FANDOM

Kapitan piratów bosman
Kawałek statku bosmana
Kapitan piratów Bosman jest najlepszym przyjacielem Kao wraz z papugą i nielotem zwanym też pelikanem chcą pokonać huntera. Kapitan piratów Bosman ma te same umiejętności co kao, ale od razu ma je udoskonalone. Przyjacielem kapitana piratów Bosmana jest kapitan piratów Jack Selver i kapitan piratów Black i kapitan piratów pirat.Kapitan piratów Bosman ma o jedną umiejętność więcej od Kao jest nią szybkie kręcenie się tą samą umiejętność potrafią kapitan piratów Jack selver i kapitan piratów Black i kapitan piratów Pirat, jednak kapitan piratów Bosman robi to lepiej, pozostałymi umiejętnościami jakie potrafi kapitan piratów Bosman są toczenie ,atak z naskoku ,latanie i atak mieczem zamiast ataku ogonem. Kapitan piratów Bosman jest pierwszym piratem który jest przyjacielem Kao pozostałymi są kapitan piratów Pirat i kapitan piratów Black i kapitan piratów Jack selver. Kapitan piratów Bosman dowodzi załogą piratów jednym z nich jest Bosman który stoi w mrocznych dokach. Kapitan piratów Bosman, kapitan piratów Jack selver i kapitan piratów Pirat chcą pokonać kapitana duchów piratów który opętał ich przyjaciela kapitana piratów Blacka. Kapitan piratów Bosman występuje w kangurek kao 1, kangurek Kao runda 2, kangurek Kao tajemnica wulkanu, Kao challengers i kangurek kao 4. Kapitan piratów Bosman chce pokonać nie tylko kapitana duchów piratów, ale też huntera razem z kapitanem piratów Blackiem i kapitanem piratów Jackiem Selverem i kapitanem piratem Pirarem który dopiero dowiedział się że hunter jest zły i nielotem, papugą i kangurkiem Kao. Kapitan piratów Bosman wykazywał się pomysłami i siłą i sprytem we wszystkich częściach kangurka kao.
Tatek kapitana piratow Bosmana playmobil
Statek bosmana
Kapitan bosman