FANDOM

10959489562727940096 screenshots 2013-01-11 00012

Mroczne Doki.

Mroczne Doki
- główny poziom w grze Kangurek KAO: Runda 2. Rozgrywa się na nim wiele scen, z których dowiadujemy się o poczynaniach Huntera i jego pomocników. Na kolejnych etapach gry w zdobyciu 3000 dukatów pomaga nam Papuga i inne zwierzęta. Za uzbierane skarby możemy także odblokować dostęp do pięciu mini-gier.

Przybycie na Mroczne DokiEdytuj

Całą przygodę rozpoczynasz na statku Huntera, który w imię pieniądza znów zaczął łapać zwierzęta, aby je sprzedawać. Złapał także Kangurka Kao, którego z tych kłopotów wybawiła Papuga, aby dostał się do Opuszczonego Miasta, gdzie znajduje się port i uwolnił inne zwierzęta. Niestety, na straży przed bramą Opuszczonego Miasta stoi Bosman, przyjaciel Huntera. Bosman zażąda od ciebie 3000 dukatów, dopiero wtedy cię wpuści:

"Gdzie lezie, ma kasę?! 3000 dukatów albo spadaj!" ~Bosman.

Papuga radzi, aby najpierw porozmawiać z Bobrem, który zabierze Kao do swego Lasu, gdzie na pewno znajdzie dukaty.

  • Zanim rozpoczniesz przygodę, pozbieraj wszystkie skarby w porcie, a potem porozmawiaj z Bobrem:
 "Pst! Musimy być ostrożni. Ktoś może nas obserwować! W naszym bobrowym lesie
żyło się dostatnio i zgodnie. Pewnego dnia zjawił się w nim ochydny Hunter. 
Przekupił naszego chciwego Szamana, który teraz jest po jego stronie. Wraz ze 
swymi pomocnikami zmuszają naszych braci do niewolniczej pracy. Mam nadzieję, 
że zdołasz nam pomóc, a las będzie szczęśliwą krainą!" ~Bóbr.

SCENA 1: Pociąg do Zimowej KrainyEdytuj

Po powrocie z Jaskini Szamana, Kao dowiaduje się od Papugi, że Hunter przygotowuje kolejny transport zwierząt w Zimowej Krainie. Kao chowa się w pociągu Maszynisty i jedzie uratować kolejne zwierzęta.

SCENA 2: MotorówkaEdytuj

Kao po powrocie z Zimowej Krainy zwierza się Papudze, że wciąż ma za mało dukatów, aby przekupić Bosmana. Papuga proponuje Kangurowi Wyścig, w którym może wygrać 1000 dukatów.

SCENA 3: Ośmioramienny bandytaEdytuj

Po powrocie z Wyścigu do Kangurka przypływa Żółw, który prosi o pokonanie "ośmioramiennego bandyty" - Ośmiornicę, który wraz z Hunterem zatruwa ocean.

SCENA 4: "Porwali papugę!"Edytuj

"O nie! Porwali papugę!" ~Kao.
10959489562727940096 screenshots 2013-01-12 00039

Porwanie Papugi przez Bosmana.

Kao wraca ponownie do portu. Niestety, jego przyjaciółka zostaje porwana przez Bosmana! Kao wciąż ma za mało dukatów, aby wejść do Opuszczonego Miasta. Na szczęście w porcie czeka na niego Pelikan, który oferuje Kangurkowi swoją pomoc w "problemach finansowych". Pelikan wspomina o skarbie Pirata ukrytym w Wulkanie. Bohater wyrusza na Tropikalną Wyspę, aby zdobyć dukaty.

SCENA 5: Opuszczone MiastoEdytuj

Po pokonaniu Pirata, Kao wraca do portu, aby przekupić chciwego Bosmana:

 "Gdzie lezie, ma kasę?!"

"Wyobraź sobie mięśniaku, że mam. Proszę, tu są pieniądze. 
Czas rozprawić się z Hunterem!"

Bosman zgodnie z obietnicą otwiera bramę, a nasz Bohater kieruje się w stronę portu w Opuszczonym Mieście.