FANDOM

Ogrody życia - poziom w grze Kangurek KAO 3: Tajemnica Wulkanu. W tym poziomie naszym celem jest zdobycie Atrefaktu Ziemi.

Solucja Edytuj

Po rozmowie Szamanem, kierujemy się do wejścia do Ogrodów życia. Tam idziemy na przód, a następnie w prawo, zbierając wszystkie duszki lasu. Skacząc z trampoliny, łapiemy się pajęczyny, zbieramy duszki leśne i zawracamy. Przy rozwidleniu dróg kierujemy się w prawo (na wprost do wejścia do Ogrodów życia). Niszczymy skały i następnie pokonujemy Skalnego Neandertalczyka. Schodyimy w dół i pokonujemy Kamienne Szczęki. Po prawej widzimy coś na przypominającego piec. Wylatują z niego beczki z ładunkiem wybuchowym. Łapiemy je i niszczymy kotły. Następnie wchodzimy do miejsca gdzie pokonaliśmy Skalnego Neandertalczyka. Tam wskakujemy na łodygę i zjeżdżamy po niej, przeskakując na kolejne łodygi. Następnie budzimy świetlika, który otwiera nam bramę. Za ów bramą znajduje się namiot. Na końcu korytarza znajdują się Kamienne Szczęki i Skalny Neandertalczyk. Stopień niżej znajduje się jeszcze trochę Kamiennych Szczęk. Idąc dalej zobaczymy trampolinę, na którą wchodzimy. Łapiemy się pajęczyny i skaczemy na pułkę skalną znajdującą się po lewej stronie. Po zebraniu wszystkich duszków lasu zeskakujemy na ziemię i znów skaczemy na pajęczynę. Tym razem kierujemy się w prawo. Zeskakujemy na pułkę skalną i strzelamy dynamitem w skały znajdujące się na wodzie. Pod skałami znajdują się małe tratwy. Skacząc z jednej na druchą dochodzimy do lądu. Wchodząc na trampolinę na prawo skaczemy na inną pułkę, skąd zbieramy duszki. Zeskakujemy i przechodzimy jak najszybciej obok Skalnej Armaty do kolejnej trampoliny. Na górze możemy rozbić namiot. Następnie niszczymy trzy zwisające skały i skaczemy w dół (tam gdzie znajduje się Skalna Armata). Kierujemy się w stronę wody, a następnie w prawo. Skaczemy po zrzuconych skałach i dochodzimy do lądu, gdzie znajduje się dwuch Skalnych Neandertalczyków. Wchodzimy po schodach i budzimy świetlika, skaczemy w dół i podchodzimy do bramy, którą otworzy nam świetlik. Idziemy tunelem. Widzimy duże klocki. Podchodzimy do kwiatka znajdującego się na lewo od ów klocków. teraz układamy puzzle. Musimy ułożyć kwiatka. Bierzemy artefakt i przechodzimy przez otwartą już bramę. Przesówamy blok skalny, aby móc wskaczyć na pułkę skalną i zebrać leśne duszki. Przechodzimy korytarzykiem, zeskakujemy na ziemię, rozbijamy namiot i wskakujemy na łodygę. Na końcy łodyci znajduje się śpiący świetlik. Budzimy go i podchodzimy do bramy. Kierujemy się na prawo do bramy, przez którą wychodzimy. Następnie rozmawiamy z Szamanem i w ten sposób kończymy poziom.

Galeria Edytuj

Poziomy w grze Kangurek KAO 3: Tajemnica Wulkanu
Poprzedni: Ogrody życia Następny:
Wioska pelikanów Wirtualny wyścig

Więcej z Fandomu

Losowa wiki