FANDOM

Rozgrywka:

Grę rozpoczynamy w jaskini, gdzie bóbr pozwolił się przespać. Idziemy po schodkach, aż natrafiamy na Rosiczkę. Pokonujemy i skaczemy po wysepkach. Uważaj na szczupaki! Następnie uważamy na most ,pod którym czają się kolce. Pokonujemy Szerszenia, a później drugiego. Czeka na nas na dole Pani Świetlik ,która mówi nam jak sterować tratwą. Płyniemy i uważamy na miny! Następnie wychodzimy i pokonujemy Gnoma. Oraz uwalniamy wysoko uwięzionego bobra. On otwiera bramę i płyniemy dalej. Płyniemy jeszcze, aż natrafiamy na guzik i otwieramy kolejną bramę. Następnie czeka nas mini ucieczka. Ale wcześniej pokonujemy wrogów. Następnie skaczemy po balach i naciskamy guzik. Musimy szybko uciekać gdyż bale zaczęły opadać. Wskakujemy do tratwy i płyniemy. Stajemy na kolejnym przystanku i pokonujemy Gnoma. Idziemy przez most, a później dochodzimy do Rosiczki. Ratujemy bobra i płyniemy dalej. Stajemy na kolejnym ,ale ostatnim. Wysiadamy i skaczemy po wysepkach. Natrafiamy na trampolinę ,a później na Gnoma. Zaliczamy kolejne trampoliny i pokonujemy wrogów. Następnie czekają na nas dwa Gnomy. Przed naszymi oczami pojawia się otwarte wejście do jaskini.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki