FANDOM

poziom 8              szalona jazda

Kao musi szybko zjechać z góry do kopalni kryształów.  Ma bardzo mało czasu więc musi wykorzystać snowboard.

Zjeżdżaj ostrożnie, gdyż mnóstwo przeszkód czeka na ciebie.  Nie zapomnij o dukatach.  Pamiętaj że musisz mieć ich 3000.  Na  początku uważaj na żółte skrzynki, i przepaście. Kiedy się z tą przeszkodą uporasz, przejedź przez checkpoint.  Tutaj musisz uważać na odśnieżacz śniegu, który wyrzuca kolce.  Skorzystaj z ramp  aby unikać kolców.  Kiedy  się  tym uporasz, przejedź przez kolejny checkpoint. Tutaj uważaj na wielkie przepaście. Przeskakuj nad nimi dzięki klawiszowi akcji.  Potem przejedź przez kolejny checkpoint. Tutaj dzięki rampą przeskakuj z jednej na drugą. Uważaj aby nie wpaść do lawy! Kiedy się z tą przeszkodą uporasz, przejedź przez kolejny checkpoint. Kolejny raz uważaj na wielkie przepaście, nie zapomnij rozbijać różowych kryształów, gdyż w nich są dukaty.  Przejedź przez ostatni checkpoint, a potem przez rampę która zawiezie cię na miejsce przed odśnieżaczem  śniegu który zacznie za tobą jechać, i wypluwać kolce aby cię spowolnić, a uderzenie w niego oznacza śmierć.  Tutaj bardzo trudno zbierać dukaty.  Uważaj także na szosy, bo spowalniają twój ruch.  Przeskocz przez przepaść rozbij ostatni kryształ, odśnieżacz przestanie cię gonić a ty dotrzesz do kopalni kryształów. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki